موز میشه خورد؟؟

۱۲ پاسخ

نههههه اصلا نخوری ها بچه شیرین میشه😂

ن میپره گلوی بچه

اره بخور

اگ تنها بخوری ضرر داره‌،اگه با ما بخوری نه.خیلی ام مفیده

اره عزیزدلم بخور فقط زیاد نخور چون یبوست میاره

پسر من عاشق موزه تا میخورم به جنب و جوش میفته. ضمن اسنکه تو دوره ویار خیلی کمکم میکرد و تهوع نداشتم باهاش

اگه قند داری هر یدونه موز دو واحد میوه میشه عزیزم در نظر داشته باش اگه نه ک راحت باش

عجبببب
عشقم همه چی بخور کم بخور

😫😫😫😫یعنی سه ماه موز نخوردی

اره بخور نوش جونت به اندازه بخور روزی یدونه در کنارش سیب هم بخور ک یبوست نگیری

اره نوش جونت

یبوست میاره کم بخور

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نویان🩵🧸 مامان نویان🩵🧸 هفته هجدهم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان mahtab مامان mahtab ۵ ماهگی