نههههه اصلا نخوری ها بچه شیرین میشه😂
ن میپره گلوی بچه
اره بخور
اگ تنها بخوری ضرر داره،اگه با ما بخوری نه.خیلی ام مفیده
اره عزیزدلم بخور فقط زیاد نخور چون یبوست میاره
پسر من عاشق موزه تا میخورم به جنب و جوش میفته. ضمن اسنکه تو دوره ویار خیلی کمکم میکرد و تهوع نداشتم باهاش
اگه قند داری هر یدونه موز دو واحد میوه میشه عزیزم در نظر داشته باش اگه نه ک راحت باش
عجبببب
عشقم همه چی بخور کم بخور
😫😫😫😫یعنی سه ماه موز نخوردی
اره بخور نوش جونت به اندازه بخور روزی یدونه در کنارش سیب هم بخور ک یبوست نگیری
اره نوش جونت
یبوست میاره کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.