من با دستمال کاغذی تمیز میکنم دستمال تا میکنم باریک میکنم بعد یواش میبرم تو بینیش اذیت هم نمیشه
پسر من یه اداهایی در میاره ک دست و پامو گم میکنم😑
دختر من متنفره از بینی پاک کردن
یکم در حد دو قطره شیر تو بدوش تو بینشی خودش باز میشه
من یا قطره میریزم یا از شیر خودم نرم میشه بعد با سنجاق قفلی کوچیک پشتش میارم بیرون
من صورتشومیشورم بعدنرم میشن نفس که میکشه یکم که جلومیان باکاغذدستمالی تمیزمیکنم گاهی کاغذدستمالیو لول میکنم اونطوری میکشم بیرون
پوآر دستی خیلی راحته یکم میاد بیرون بعد با ته موگیر بکش بیرون
قطره بریز بعد با پوار بینی خالی کن
چند گرفتین. پوار برقی رو
من با فین گیر حتی خشک هم باشه میگیره بچه گریه میکنه ولی خو عوضش راحت نفس میکشه با فین گیر یکم جدل که شد با دست برش میدارم
همین قطره رو بزن بعد از پوار استفاده کن اگه پوار دستی داری اول فشارش بده بزلرش تو بینیش بعدش ولش کن ولی برقی باشه ک دیگ معلومه دکمش بزن بزلرش تو بینیش خودش میکشه
با پوار برقی خیلی راحته قطره بریز بعدم تمیزش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.