یکم شیرتو بدوش تو بینیش
قطره بینی سدیم کلراید
قطره سدیم کلراید بزن بعد با پوآر بینی یا فین گیر تمیز کن
اول یه سوراخ رو بگیر با دستت فین گیر رو فشار بده بکن تو سوراخ دوم یهو ولش کن حالت مکش ایجاد میکنه
عزیزم شیر خودتو بدوش تو دماغش خیلی خوبه
پسر من دماغش کیپ شده بود رفتم داروخونه قطره داد ولی گفته بود اصلا نباید به حلقش بره منم شیر خودمو میدوشم راحت دماغش باز میشه
قطره بینی بریز بعد با فین گیر تمیزش کن…احتمالا رفلاکس پنهان داره تشکشو شیبدارکن بخوابه
شیر خودت بریز یا قطره سدیم کلرید بزن چند دقه بعد تمیزش کن فینشو
من با گوش پاککن تمیز میکنم آروم
قطره بریز بعدده دقیقه با فینگیر بکش پسرمنم اینجوریه همش با فینگیر میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.