خانوما یخمک تو هفته من ضرر داره؟

۵ پاسخ

اره دیگه بچه قد یه کنجده منجمد میشه طفلک

من شنیدم زن باردار نباید یهو آب سرد بخوره یخمکم ک معلومه دیگه

یخمک با مواد رنگی بده ولی طبیعی خوب هست

ببین تو چیزی زیاده روی نکن
بخور اما خب همه چیو در نظر بگیر
مثلاً قندش و مضر بودنش و
من مثلاً عاشق پفک شدم ولی بخاطر ضررش و نمک زیاد نمی‌خورم در حد رفع هوس

نه هیچی ضرر ندارع

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان غزل مامان غزل ۲ ماهگی
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان سرباز مهدی مامان سرباز مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری