من انسولین میزنم
ویار من سیب زمینی بود
قندمو خیییلی برد بالا
رعایت کردم خوب شدم...سیب زمینی میدیدم میخواستم از هوش برم واسش...اما خب نخوردم دیگه
اره با رعایت کردن اومد پایین اصلا شیرینی جات نخور هندونه نخور ماکارونی. چای رو خالی بخور خیلی تاثیر داره
عزیزم اطفا از دکترت بپرس ببین کدو سبز برای بارداری ضرر نداره
اگه نه بخور عالیههه هم واسه پایین اوردن قند هم واسه یبوست بارداری عالییه
منم خودم رعایت کردم
عزیزم جنسیت بچه شما چی بود
چند ماهه بارداری عزیزم؟؟یه سری توصیه های غذایی بلدم حواستی بگم فعلا تا رژیم متناسب با شرایطتت میگیری
من رژیم آنلاین گرفتم.از سمیه اسبقی .اون موقع اینستا بود.قبلا هم ازش گرفته بودم میدونستم باسواد و رژیم درمانی درست تجویز میکنه.ولی یکی مثل پاسدار که این همه معروف شده اینجا فقطططط میگه نخور تا لاغر بشی واقعا بلد نیستن درمانی برنامه بدن مثلا برای تنظیم فشار و قند و تیروئید
من قندم تو بارداری ۱۰۶شد .با رژیم مشاور تغذیه کنترلش کردم.خداروشکر مشکلی پیش نیومد.حتما حتما در اولین اقدام از یه مشاور تغدیه خوب برنامه غذایی بگیر
من رژیم گرفتم کنترل نشد، روزی یه دونه متفورمین میخوردم
چنده قندتون
رژیم و رعایت
به من دارو داد استفاده نکردم خودم رعایت کردم
رژیم بودم کلا تو بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.