دوتاشو بخر جفت گیری کنن
نگهداریش اره سخته
من ندارم دایم داره
اون نی نی تو عکس از عروس هلندی گوگولی ترو خوشگل ترعه
دختره خوشگل تره
وای چقدر دخترت نازه ماشالله
مال من دیروز دوتاش پسرم درقفس وباز کرد فراری داد اما با وجودی که دوسال مثل گل ازشون نگهداری کرده بودم وکلی حرف زدن یادشون داده بودم دلم نسوخت وگفتم ای پرنده حالا که رفتی غذا بلا پسرمم ببر وفداسر بچم
اینم یکی دیگه قهر کرده قایم شده چون مداد بهش ندادم
اینم عکسش
من دوهفتست خریدم الان میزاشتمش قفس نمیرفت میگه میخوام بمونم زمین
منم یدونه نر دارم خیلی باحاله مثل یه همدم میمونه واقعا سوت شمالی میزنه یه آهنگ غمگین جدید یاد گرفته سلام میکنه بابای میگه بوس بده بوس بده اسم خودش لیمو هست میگه لیمو بدو بیا یدونه پسر دارم من قند وعسل دارم من و چطوری خوشگلم اینا رو میگه خیلی باهوشه ودوست داره باهاش بازی کنیم زیاد عاشق رنگ نارنجی هست یه بالش دارم به رنگ نارنجی از خونه که میرم بیرون باید حتما پیشش باشه و عشقش مداد قرمز یعنی فقط موقع نوشتن تکالیف پسرم دنبال مداد قرمزش میگرده که نوکش رو بشکنه وعاشق تخمه وبادوم
عزیزم نیاز به نگهداری داره باید براش وقت بزارید وگرنه زود میمیره
یه نکته هم من بگم خواستی بخری
طبق گفته مامانا حتما نر و کم سن
و حتما حتما پرندهای بگیر که چاق نباشه قلمی خوبه
ما یه نر قلمی داشتیم عالی بود آواز میخوند سوت میزدی تقلید میکرد با ادب به تمام معنا بود تر و تمیز غذا میخورد اصلا اطراف ظرف غذاش رو زیاد کثیف نمیکرد نقطه مورد علاقهاش رو نردبان بود فقط هم یه جا پی پی میکرد ظرف گذاشته بودم همونو تمیز میکردم خلاصه واسه تنها نموندنش یه ماده چاق خریدیم تازه فهمیدیم این نره چقدر باشخصیت و باکلاس بود ماده هه اینم از راه بدر کرد هر دو وحشتناک شدن باهم اصلا جور نمیشن دائم دارن باهم دعوا میکنن کار به جفت گیری و اینا نرسید
جفت خواستی نگه داری از همون اول جفت بگیر نخواستی بعدش جفت کردنشون سخته
من داشتم ماده بود شوهرم ک نبود فقط جیغ جیغ میکرد دنبالش فروختمش حالت دخترم گیر داده میخام ایندفه بگیرم نر میگیرم
نر خوبه سخنگو بگیر
چیه گردن دخترت؟ حرزه؟
اگ خاستی بگیری یه دونه سن پایین بگیر دوماهه خوبه ک از بچگی باشع پیشت بهتر اموزش میبینه و نر هم بگیر نر ها زودتر ب حرف میان و زرنگترن.
مال من اسمشو میگفت میگفت بوس بده بدو بدو عزیزم اینارو میگفت با سرش میرقصید خیلی خوب بود
من داشتم ببین خیلییییی خوبه🥲🥲🥲 اگمیخای یکی باشع کسرگرم شی باهاش حرف بزنی شیرینکاری یادش بدی و ... یدونه بگیر . چون دوتا باشن دیگ تمایلی ب حرف زدن باادما پیدا نمیکنن فقد بدرد جفت گیری میخورن . ولی یکی باشع خیلی خوبه .
ولی ببین باید مراقبت داشته باشی دیگ تنهاش نزاری زیاد خورد و خوراکش باشع از گربه و اینا دور باشع .
منم داشتم هم نر و هم ماده چون دخترم تازه چهار دست وپا میرفت دیگه نمیتونستم ولی عمم داره میگه خوبه ولی خب باید رسیدگی کنید بهش مثلا در مرد غذاش
پسر من حساسیت داره سرفه میگیره جایی پرنده توخونه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.