مامانا چی بخورم نفخ شیرم گرفته بشه ؟ بچم و خودم همش دلدردیم

۳ پاسخ

مامان دونه الماس میشه بپرسم برا معاینه لگن چند هفته رفتید که بهتون گفتم قابلیت زایمان طبیعی ندارید ؟!
می‌خوام برم معاینه حس میکنم لگن منم جواب گو نیست میترسم وسط درد طبیعی بگن سزاریان و دو پرده بشم 🤦‍♀️

باید لبنیات رو کلا حدف کنی یه مدت، بیشترش بخاطر اونه

صب ناشتا و شب موقع خواب جوشونده بخور هم شیرت صاف میکنه ، هم شیرت زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی