۵ پاسخ

دو تا بچه داری ؟؟

چند گرفتی؟

ان شاالله که همیشه سلامت باشه گل دخترت منم قصد دارم ۲ سال به بعد بگیرم ازش چون برای خوابیدنش بشدت نیاز داره بهش

پسر من از روز تولد نه پستونک گرفت نه سینه من رو .

سلام میشه منم راهنمایی کنید چکار کنم پستونک از پسرم بگیرم یکسال پنج ماهشه خیلی بهش وابستس

سوال های مرتبط