دو تا بچه داری ؟؟
چند گرفتی؟
ان شاالله که همیشه سلامت باشه گل دخترت منم قصد دارم ۲ سال به بعد بگیرم ازش چون برای خوابیدنش بشدت نیاز داره بهش
پسر من از روز تولد نه پستونک گرفت نه سینه من رو .
سلام میشه منم راهنمایی کنید چکار کنم پستونک از پسرم بگیرم یکسال پنج ماهشه خیلی بهش وابستس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.