۱۲ پاسخ

وقتی کمتر دستو پاشو تکون میده راحت تری ،من دوماهگی ختنه کردم

خیلی دیرم هست

اره الان دیگه خوبه
ولی هی برمیگرده رو شکم سخته مواظبش باش

وقت خوبیه عزیزم هر چی بگذره سخت تره

دیره عزیزم دکتر ب من گف یک ماهگی ختنه کن منم همون موقع ختنه کردم

عزیزم تا وقتی چهره رو تشخیص نمیده و خودشو نمیندازه ب رو بهترین تایمه

دیره من پسرم چند روز پیش ختنه کردم هم‌خودش خیلی حیلی اذیت شد هم‌من خیلی اذیت شدم‌چون کاملا میفهمه

اتفاقا دیرم هست بچه هر چی بزرگ‌تر بشه سخت تره

خیلی دیرم هست
من بچم ۶ روزش بود ختنه کردم

نه من 45 روزگی ختنه کردم

من ۵۵روزگی ختنه کردم

ن خوبه

سوال های مرتبط