من که خیلی استرس داشتم از شب قبل گریه میکردم دیروز ختنه ش کردیم از گریه هلاک شد بچم اومد بیرون سریع بهش استا دادم اولین جیش که کرد بهتر شد ولی بچم تو خواب یا بیدار بود یادش میومد یهو جیغ میزد گریه میکرد دست دکتر هم سبک بود انشالله واسه پسر شما راحت بگذره من حتی دلشو نداشتم برم داخل
من الان ده روزه پسرمو ختنه کردم ولی هربار یاد اون روز میفتم اشک چشام بند نمیاد کلا پنج دیفه ام طول نکشید ولی استرس و ترس من ازشب قبل خیلی عذابم داد
فک کنم تو چهل روز اول میبردی بهتر بود کمتر تو باغ بود
کار خاصی نمیخاد براش دعا کن .من رفتم سر پسر دومم پشت درفقط گریع کردم ایه الکرسی میخوندم .بعدش اوردم استامینوفن دادم با بک پوشک از سایز خودشبزرگ تر براش بستم گذاشتم خوابید.
سر پسر اولمنرفتم مادرشوهرم برد
سلام عزیزم اولا دکتر خیلی تأثیر داره ک دستش سبک باشه و یک ساعت قبل انجام ختنه پماد زایلاپی بزن من واسه پسرم زدم
پسر من واقعا اصلا اذیت نشد گریه هم نکرد بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.