وزنت باید ۶۳بشه نرمالش
وای منم رژیمم شوهرم میره چیپس کیلویی میگیره
باشگاه بهتره
از امروز باشگاه شروع کردم باهم هم وزنیم فک میکردم بیشتر باشم ولی ۷۸ ام
گوشت دوست داره همسرت😂با لاغرا حال نمیکنه
مکمل کرومیوم بخور میل به شیرینی رو به شدت کم میکنه و کمتر میخوری البته بپرس از داروخونه ببین منع شیردهی داره یا نه
روزی یک بار هم دمنوش زنجبیل از قهوه فروشیا یا کافی شاپا یه شات بگیر بخور کم می کنی
اگه بتونی باشگاه یا فقط تردمیل هم بری که عالی
خوب نگو رژیمی
و اینکه میخره دوبار نخوری خراب شه بریزه دور دیگه از این کارا نمیکنه
رژیم و لاغری اراده میخواد
برنج و نونت رو خیلی کم کن
شیرینی جات رو خیلی محدود کن
ورزش حتما بکن
لاغر میکنی
رژیم غذایی مهم ترین چیزه باید وردی خوب باشه تا خروجی خوب باشه
وااای من تا قبل عید 67 رسیدم یه ماهه خیلی پرخوری کردم نمیتونم جلوخودمو بگیرم باز مخوام رژیم بگیرم نمیشه اصن اینقد از دست خودم عصبیم
باشگاه خوبه پیاده روی تاثیرش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.