۱۳ پاسخ

من سر دختر اولم سنتی بود تا ۷ ماه قنداقش میکردم خودش دیگه بازش میکرد دست و چهار پا میرفت
اصلا هم پشیمون نیستم
سر این یکی هم میخوام سنتی ببندم

ختما قنداق سنتی میکنم حدالقل تا ۱۰ روز شایدم تا ۴۰ روز
برای ستون فقرات بچه عالیه

سلیقه‌ایه عزیزم ولی حواست باشه پاهاشو مثل قدیمیا محکم نبندی پاهاش باید آزاد باشه در حدی که زیر قنداق بتونه تکون بده پاهاشو

قنداق پیچ کردن خوبه ولی نه مث قدیمی ها انقدر محکم و ازار دهنده میبستن بجه رو ، شما با ی قنداق پارجه ای چسب دار بچه رو موقع خواب ببند خواب راحت تری داره نمیپره از خواب

سر دخترم‌مامانم خودش مثه این قدیما دوخت،همیشه میبستمش،اوایل دستاشم میبستم کم کم فقط پاهاشو میبستم
خیلی خواب اروم خوبی داشت،شده بود عادت براش،تا ۶ ماهگی با اینکه پوشکش میکردم ولی موقه خواب با روسری یا هرچیزی دور پیچش میکردم سریع میخوابید،بیمارستان ک بدنیا اومد با پتودورپیچ حالت قنداقش کردن اوردن پیشم،پرستاره گف حتما اینکارو کن خواب خوبی داشته باشه واسه رشدشم خوبه،ولی پسرم عوض اصلااااااا نموند ت قنداق جدا ازاینکه همش اسهال میشد نمیشد قنداق کرد از یه طرفم فقققط گریه میکرد اصلا نمیذاشت

مگه این روزا بچه رو قنداق میکنن

من خریدم ساده شو

منم سنتی خریدم یه دونه🥹😉😃

اره خوبه

چسبیا راحت ترن

من دوس ندارم بچه رو سفت می‌بندن اذیت میشه
اگه هم بخوام ببندم شل میبندم

خوبه من یه سنتی گرفتم یه جدید
از دوتا
گفتم سنتی رو تو خونه میبندم که کسی نیست خودمونیم
ولی اون قشنگه برا مهمونی با جایی رفتم ببرم

سلیقه ایه یکی دوست داره یکی نه
من ساده دوست دارم 😊

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ستاره ی آسمون مامان ستاره ی آسمون هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلــی🧸🩷 مامان فسقلــی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری