۷ پاسخ

اتفاقا لاغرا بهتر میتونن طبیعی زایمان کنن پیاده روی کن

عزیزم لاغر تر از من ک نیستی سر بچه اولم ۴۰بودم شدم۴۸راحت زایمان داشتم حرف بقیه گوش میکنی برا چی

من از 20 هفته میرفتم کلاس و ورزش
وارد 35 هفته شدم پیاده روی شروع کردم
37 هفته هم شروع کردم به خوردن آناناس
دوروز نشده زاییدم
روز زایمان هم حتما شکلات تلخ و خرما و گلاب همراهت داشته باش دردات سریع تر می‌شه و زایمان راحتتره

به حرف دور و وریا نیست که دکترت باید بگه شرایط بدنی خوبی داری یا نه

من شبا از استرس خواب شو میبینم 😭

مونده به لگنت اگه بزرگ باشه راحته برات زایمان طبیعی منم لاغر و ریزه ام همه بهم میگن ول کن بابا زیاد فکر نکن

منم اتفاقا لاغرو ریزه پیزه ام هیچ فرقی هم نکردم توبارداری فقط شکمم بزرگ شد بقیه که هیچی خودم مطمئنم نمیتونم طبیعی

سوال های مرتبط