۳۷هفته کامل میشه، دیگه دستگاه نمیره مگر خود بچه مشکل خاصی داشته باشه وگرنه از نظر تکامل کامل میشه
نه بستری نمیشه. من ۳۷ هفته و ۴روز سزارین شدم
نه گلم من ۳۷هفته و پنج روز زایمان کردم
من ی دوستم بچش ۳۹ تموم شد بدنبا اومد ۳ زوز رفت دستگاه
ی دوستم بچش دقیقا ۳۰ روز زودتر بدنیا اومد ولی نرفت دستگاه
معمولش اینه نباید بره دبگه
نه ۳۶ ببعد دیگه کامل و سالمن .فقط شاید وزنشون پایینتر باشه
من پسرم ۳۷و۴روز بدنیااومد
مگه پسر دختر برا رفتن تو دستگاه فرق دارن؟
کلا ۳۷به بعد تایم زایمان سزارین برای همون خیلی کم پیش میاد بره دستگاه
فکر نکنم بعد ۳۷ هفته هیچ بچه ای رو بزارن توی دستگاه
مگه ریه هاش درست کار نکنن یا مشکلی باشه
نه
من خواهرم ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کرد دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.