نه پسرمنم ۳۷ هفته اومد طبیعی زایمان کردم دستگاه نرفت وزنشم ۲۹۰۰ بود
36کامله
نه عزیزم نمیره دستگاه
ن دو تا از دوستای من درست ۳۷ هفته کیسه اب ترکید دستگاه نرف
نه عزیزم نمیره دستگاه مگه اینکه کم وزن باشه
فک کنم نمیره گلم
ن دیگه
۳۴به بعد نمیره
نه عزیزم دستگاه نمیره خیالت راحت
ب منم گفتن ۳۷هفته ختم بارداریه چون دیابت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.