۱۰ پاسخ

نه پسرمنم ۳۷ هفته اومد طبیعی زایمان کردم دستگاه نرفت وزنشم ۲۹۰۰ بود

36کامله

نه عزیزم نمیره دستگاه

ن دو تا از دوستای من درست ۳۷ هفته کیسه اب ترکید دستگاه نرف

نه عزیزم نمیره دستگاه مگه اینکه کم وزن باشه

فک کنم نمیره گلم

ن دیگه

۳۴به بعد نمیره

نه عزیزم دستگاه نمیره خیالت راحت

ب منم گفتن ۳۷هفته ختم بارداریه چون دیابت دارم

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی