خانما آب هویج بخورم عب ندارع؟

۷ پاسخ

بله عیب داره.نباید بخوری گلم.

زیادیش خوب نیست بخوری
ولی ی لیوان بخوری بعد چند وقت ک مشکلی نداره من خودمم هوس کردم خوردم

منم دلم میخواست پاه اول اما دکتر پرسیدم گفت نمیشه تا الان دو سه شب پیش یه لیوان خوردم

میگن نباید خورد

خوده هویج بد نیس ولی آب هویج بله ضرر داره

من چون هوس میکردم از ۱۷ هفته بعد یه استکان کوچیک میخوردم

چرا اب هویچ باعث انقباض در بارداری میشه

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی