بله عیب داره.نباید بخوری گلم.
زیادیش خوب نیست بخوری
ولی ی لیوان بخوری بعد چند وقت ک مشکلی نداره من خودمم هوس کردم خوردم
منم دلم میخواست پاه اول اما دکتر پرسیدم گفت نمیشه تا الان دو سه شب پیش یه لیوان خوردم
میگن نباید خورد
خوده هویج بد نیس ولی آب هویج بله ضرر داره
من چون هوس میکردم از ۱۷ هفته بعد یه استکان کوچیک میخوردم
چرا اب هویچ باعث انقباض در بارداری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.