خانما میشه آب هویج بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

پزشک تغذیه من گفتن هفته‌ای دو بار به اندازه یک لیوان میتونی بخوری، ویتامین A گیاهی خیلی هم خوبه، ویتامین A حیوانی مثل جگر خوب نیست

همه چی بخور به اندازه من هم چند دفعه جیگر خوردم سر دو تا بچه هام هم آب هویج ۵ یا ۶ بار از دکترم پرسیدم گفت همه چی برای بدنت نیازه

یک لیوان بخوری مشکلی نیست
من هفته های پایین تر از شما خوردم ، خداروشکر مشکلی نبوده ، یک لیوان فقط نه بیشتر برای رفع هوست

نع نمی شه

نه عزیزم

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری