چرا ب من قرص امگا ۳نداده؟؟؟

۴ پاسخ

حتما نیازی نداشتی.. دکتر به منم نداد اصلا

بجاش ماهی و زیتون بخور

به من نداده بودن از اول،هفته ی گذشته به دکترم گفتم گفت اگه ماهی میخوری لازم نیست

لابد نیازی بهش نداری

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی