من همش بادم میره قرص کلسیم و امگا رو بخورم 😭😭

۵ پاسخ

من دارو هامو میزارم کنارم سروقت میخورم

من صب ک بیدار میشم میزارم رو میز تا یادم نره

نه خیلی مهمه حتما بخور

بادت؟

نفخ داری؟

سوال های مرتبط

مامان ترانه مامان ترانه روزهای ابتدایی تولد
مامان ترانه مامان ترانه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری