۱۲ پاسخ

ببین همسایه تو رو به عنوان کیف پول میبینه مطمئن باش و قطع ارتباط کن بحث پول نیس اون برا پول روت حساب باز کرده

چقدر بده از رو تنهایی آدم به همه اعتماد کنه ☹️

آقا ی چیزی بگم شاید خندتون بگیره من اصلا هیچ دوستی ندارم 🥲 هیچی یعنی ب هیچکس اعتماد ندارم فقط با خواهرم میرم بیرون بازار خرید

منم تنهام س ساله اینجام هیچکدوم از همسایه هارو نمیشناسم 😐😂😂

اینجاس ک شاعر میگ کاشکه همسایه ما میشدی😂😂😂😂

توهم باهاش برو بیرون ولی اصلااا به روی خودت نیار واسه خریدن چیزی واسه کرایه اسنپ بگو وای کیفم پولم نیاوردم یا همراه بانکم کار نمیکنه اگه اون اینجوری زبله توهم به روش خودش و غیر مستقیم زبل باش بعد میفهمه چن بار ک اینجوری کنی دیگه قطع رابطه میشه😂

خوشبحالت چقد زود با همه دوست میشی😂
کاش منم اینجوری بودم با همه گرم میگیرم ولی نمیتونم دوست بشم

ماهم همسایه طبقه بالامون یه خانومه با دولت بچه شوهرش مدیره راه دور سرکار اوایل خیلی دلم میخواست باهاش دوست شم سن مادرمو داره ۳۵ ببالاعه ولی یه بار سر سروصداهاشون باهم بحثمون شد از اون روز ببعد باهاش حتی سلامم نمیدم نمی‌دونم چرا تازگیا حس بدی بهم میده هروقت شوهرم می‌رن سرکار برمیگرده اینم بی دلیل مدیره تا پارکینگ باز مییاد بالا خونش 😑بعضی وقتام جوری تنظیم کرده که همینجوری شوهرم درو باز میکنه اونم مییاد میره بعد جالب اینکه سلام هم میده 😑🥴😂حس ششممم میگه که داره کرم میریزه ولی به هیچ جام نیست 🤪کاش می‌شد بهش بگم 🤣

کاش شهر ما بودی دوست هم می‌شدیم

با من دوست میشی یه کم برام خرج کنی😉

خب چرا باید دوستیتو با همچین ادمی ادامه بدی؟توام اصلا دعوتش نکن خونه یا گف چیزی بخوریم بگو وای من خیلی سیرم یا یبار ک چیزی خوردین تو خودتو بزن ب اون راه انگار رفتی با تلفن حرف بزنی

چه راحت باهمه دوست میشی

سوال های مرتبط

مامان دوتا نینی مامان دوتا نینی ۱۶ ماهگی
خانمااا بیاین راهنمایی کنید چ شکلی بچمو از شیر بگیرم؟

بچه اولم رو چون از ۶ ماهگی شیر شب نمیخورد یهویی یک سال و ۴ ماهگی گرفتم چون واقعا نمیتونستم شیربدمش

الان این دومی شبی ۵ یا ۶ بار بلند میشه برای شیر
میشه اینم یهویی گرف
شیر خشک جایگزینش کرد؟

بعد اینکه من خیلی تنبلم حس و حال اینکه پاشم و شیر خشک درست کنم ندارم چ کنم؟
برای همین شیر خودمو میدادم ک راحت بود

حالا ی سوال برای شیر خشک اب جوش رو کنم بدارم تو فلاکس از قبل یا نه بذارم جوش بیاد همون موقع ک بچه هلاک میشه
ار قبل هم ک بدارم تو فلاکس ک میشه اب مونده
چ کنم اصلا
حالا تا هر دو روش رو هم ک انجام بدم بازم باید ی تایمی صبر کنم ک اب خنک بشه ک بازم بچه هلاک میشه
چ کنم؟؟؟
و اینکه دیروز تمام روز رو سرگرم کردم و ب ی روشی شیر ندادمش ولی شیر نتونستم از جام پاشم شیر خشک درست کنم و شیر خودمو دادم

اونایی ک شیر خشک میدن چ شکلی پامیشید برای درست کردن شیر خشک

من هنر کنم باهزار بار کوک ساعت برای نماز صبح ب زور و با گریه پاشم انقدر سختمه
فقط زمان هایی ک تازه زایمان کرده بودم خیلی راحت پامیشدم از جام چون درد داشتم
رها رها قصد بارداری
سلام خانوما
کیا شیر شب از بچه هاشون گرفتن ؟!!
من پسرم سه شبی اصلا برای شیر بیدار نمیشه
ساعت خابشم ممکنه ۱ باشه ی شب دونیم بود ی شب ۱۱ بود
بعد همینکه صبح میشه خابشم میاد ولی شیر میخوره ، باز میخابه شاید بیس دقه بخابه باز دوباره شیر میخاد همینجوری تا ساعت ۱۰ و‌نیم ۱۱
بعد ب مدت طولانی هم باید تو دهنش باشه
راهکاری دارین ؟!
این ینی همون شیر شب نخوردنه به نظرتون ؟!؛
بعد پسرم خیلی ب شیر وابسته هستش
مثلا ظهر ی عالمه غذا دادن قرمه سبزی بود بعد بهانه خاب داش نه رو پا میخابید نه تو بغل شیر دادم ۵ دقه بعدش خابید
راهکاری دارین شیر شب قطع کنم ؟؟!
آخه از اینورم میترسم برای دندوناش
چون اسم دندونا حداقل تا ۷ ۸ سالگی همراهش
بعد خودم دوس نداشتم جای خابشو عوض کنم
ولی چند تا تاپیک دیدم از مامانایی ک بچه بزرگ دارن ولی میگن بهونه میگیره ک پیش مامان و باباش بخابه
و من اینو نمیخام چون همون تایمی ک با همسرم بخایم خلوت کنیم این بچه تو اتاق باشه
راهکاری دارین ؟؟!

و اینکه چند روز پیش تاپیک زدم
همه گفتن دو سال از شیر میگیرم ، از دوسال شروع میکنید برای ترک شیر ؟! یا مثلاً از ۱ سال و‌نیم شروع میکنید ک تا دوسال تموم بشه




لطفاً هر سوال بلدین جواب بدین 🙏♥️