۴ پاسخ

سرلاک مواد نگهدارنده داره.بهتر بهش ندی.تازه اژ چهارماهگی به بعد غذای کمکی شروع میشه برای بچه هایی ک دکتر بگه.بقیه از شش ماه

از ۷ ماه

ینی کلا شیرو قطع کنی؟؟؟؟

6 ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین ۱۳ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی