۲ پاسخ

ای بابا باز دکتر🥲😂

منم تو مطب دکتر دیدم که میگفتن بعد بتامتازون قندشون بالا رفته هم باید بدکترت بگی هم باید مراقبت کنی که بیاد پایین،هر بار هم باید چک‌بشه

سوال های مرتبط