ن فک نکنم بد غذایی به این چیزا باشه چون پسر. من کلا چیز شیرین نمیخوره حتی آب و قند چون از بچگی بهش چیزای شیرین ندادم الانم نمیخوره ولی خب الان بد غذاس
ربطی نداره به این پسر من غذا هم نمی خوره با اینکه دست پختم خوبه
والا پسر من از ۹ ماهگی دیگه نه فرنی خورد نه سرلاک، البته کلا فقط یه بار تو مسافرت براش سرلاک گرفتم دیگه هم بهش ندادم. بیسکویت و کیک هم خودم خوشم نمیاد بهش بدم دیگه خیلی اذیت بشم و جز شیر من چیزی نخوره و جونم به لبم برسه کیک بهش میدم، ولی در کل بد غذا هست
پسر من قبلا واقعا غذا میخورد دو هفتس لب بع غذا نزده دندونش به شدت اذیتش میکنه🥲
من پسرم از همون اول که غذا نخورد غذای سفره دادم اونم فقط دو روز خورد بعد دیگه اصلا نخورد
خورش بامیه هست؟من بامیه دارم بلد نیستم چطوری درست کنم؟
دخترمن خیلی بدغذاس اصلاغذای بافتدارنمیخوره
این چ خورشتی طرز درست کردنش بگو عزیزم 🌹👌
دختر من چیزای شیرین اصلا نمیخوره اصلا حتی حریره اشم شیرین نمیکنم ولی عاشق گوشت و مرغ و ای چیزاست اصلا بیسکویت خرما و...نمیخوره ولی ی گوجه بدی دستش کلا میخورتش
زیادی نمک دارم خوب نیست بچه ها نمک و چیزای شیرین دوس دارن
اوف دلم خواست
دقیقا اینجوری
حتی ما ادم بزرگ هم شیرینی جات بخوریم
اشتهامون بسته میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.