۱۲ پاسخ

ن فک نکنم بد غذایی به این چیزا باشه چون پسر. من کلا چیز شیرین نمیخوره حتی آب و قند چون از بچگی بهش چیزای شیرین ندادم الانم نمیخوره ولی خب الان بد غذاس

ربطی نداره به این پسر من غذا هم نمی خوره با اینکه دست پختم خوبه

والا پسر من از ۹ ماهگی دیگه نه فرنی خورد نه سرلاک، البته کلا فقط یه بار تو مسافرت براش سرلاک گرفتم دیگه هم بهش ندادم. بیسکویت و کیک هم خودم خوشم نمیاد بهش بدم دیگه خیلی اذیت بشم و جز شیر من چیزی نخوره و جونم به لبم برسه کیک بهش میدم، ولی در کل بد غذا هست

پسر من قبلا واقعا غذا میخورد دو هفتس لب بع غذا نزده دندونش به شدت اذیتش میکنه🥲

من پسرم از همون اول که غذا نخورد غذای سفره دادم اونم فقط دو روز خورد بعد دیگه اصلا نخورد

خورش بامیه هست؟من بامیه دارم بلد نیستم چطوری درست کنم؟

دخترمن خیلی بدغذاس اصلاغذای بافتدارنمیخوره

این چ خورشتی طرز درست کردنش بگو عزیزم 🌹👌

دختر من چیزای شیرین اصلا نمیخوره اصلا حتی حریره اشم شیرین نمیکنم ولی عاشق گوشت و مرغ و ای چیزاست اصلا بیسکویت خرما و...نمیخوره ولی ی گوجه بدی دستش کلا میخورتش

زیادی نمک دارم خوب نیست بچه ها نمک و چیزای شیرین دوس دارن

اوف دلم خواست

دقیقا اینجوری
حتی ما ادم بزرگ هم شیرینی جات بخوریم
اشتهامون بسته میشه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی
اگه میخواید بچه خوش غذایی داشته باشید اول باید صبور باشید
من از شش ماهگی هیرمان اگه‌یک بارخودم بهش غذا میدادم یک بار غذای انگشتی درست میکردم میذاشتم جلوی خودش اصلا هم دخالتی نمی‌کردم که چیکار می‌کنه غذا رو .تا یازده ماهگی هم‌براش غذای جدا درست میکردم بدون نمک شکر نبات و بدون ادویه.از اول دوازده ماهگی بهش غذای سفره دادم اینجوری که غذا رو میذاشتم جلوش اون هم بازی میکرد هم خیلی کم غذا میذاشت تو دهنش منم اون مابین با شعر و بازی غذا میذاشتم دهنش
.بعد از یک‌سالگی چون بیشتر غذا خوردن و میذاشتم به عهده خودش و خودم خیلی کم دخالت میکردم و اونم همش و پخش میکرد و تقریبا هیچی نمیخورد ولی من اصراری نمی‌کردم چون خیالم راحت بود شیر کافی میخوره .بعد از ۱۳ماهگی بجای یک سی سی ، یک و نیم سی سی مولتی میدم و باورتون نمیشه هیرمان خیلی خیلی خوش اشتها شده و خودش میخوره منم اون وسطا غذا میذارم دهنش و مقاومتی هم نمیکنه
بچه ام عاشق غذا خوردن با قاشق مخصوصا چنگاله بهش میگم مامان تو خیلی باکلاسی😅
اگه بچه بد غذا دارید نه خودتون نه بچه رو اذیت نکنید خودش به‌موقعش درست میشه شما غذا رو بذارید جلوش تا خودش باهاش عشق کنه بقیه اش به مرور درست میشه