۱ پاسخ

منم پسرم خیلی شیرین نمیخوره اویال یدونه خرما میزدم بعد شیره میریختم شیره ریختنی تلخ میشد الان ۲ سری یه کوچولو اندازه ۱ قاشق چای خوری شکر میزنم یا نوز میزنم یا خالی الان کدو حلوایی زدم

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی