چی برای وزن دهی خوبه؟

۴ پاسخ

عزیزم دکار برا سونوت چی گفت

نگا دلستر بگیر ولی سعی کن طعم های تلخ ترن بگیری بخاطر قندت.
هر روز تخم مرغ اب پز بخور
مغز بادوم و بادوم زمینی زیاد بخور الان دیگه ۳۶هفته ای زود اثر کته.
حلیم خیلی خوبه با نمک بخور.یا دوست داشتی بلغور بخور.سینه مرغ بگیر مزه دار کن بزار فریزر شبی ی بسته بزار بیرون در حد خودت درست کن بخور.

همه اینا یک سوم خرج اینکه دور از جون بچت ضعیف باشه بره دستگاه نمیشه

الان وزن چقدر بود
من ۳کیلو بود بچم دیروز سونو دادم

اجیل،بستنی،لیدی میل

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی
مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی
مامان مامان پسرای ناز مامان مامان پسرای ناز ۹ ماهگی
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی