۵ پاسخ

یکبار مصرف فروشیا دارند

جنسش مثل ظرف میوه میمونه همونقدر نازک فقط به درد دکور میخوره بخوای جا ب جا کنی اش میریزه

خیلی نازکن اینا

خیلی الکین اصلا دوام ندارن ممکنه اش ازشون بریزه من رفتم دیدم خوب نبودن از معمولیا گرفتم

این تزئینات و باید خودت بکنی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی