۸ پاسخ

حلقه انجام دادم بدون درد و خونریزی

من حلقه ختنه کردم راضی بودم

سنتی ۶ روزگی انجام دادم عالی بود

من هم میخاستم برم ختنه کنم که سرما خورد. هر چی زود تر ختنه بشه کمتر اذیت میشی

من ۱ ماه پیش ختنه کردم با بخیه خدار‌وشکر خوب بود همش ی روز اذیت شد

حلقه

منم دیروز ختنه کردم
به روش حلقه
برا پسرت پوستشو برید انداخت دور؟؟
یااینکه مثل پسرمن ی تیکشو برش زده خودش بیفته؟؟؟

گناه دارن من ک دلم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی