۱۰ پاسخ

دیگه وقتی شوهرت زنگ زده باید میرفتی
بعد اینکه اومدین اگه ناراحتی هم داشتی آروم باهاش حرف میزدی
آدم هر چی بیشتر قهر میمونه سردتر میشه از هم سعی کن زود جمع و جور کنی

قهر مال بچه هاست
قهر زن و شوهر اونا رو فقط از هم سرد و دور میکنه
ما همیشه سعی میکنیم درباره ناراحتی هامون باهم صحبت کنیم
دوتا آدمیم با تفکرات متفاوت قرار نیست با قهر کردن بفهمیم مشکل کجاست فقط میتونیم با صحبت مشکلات و سوء تفاهم هارو حل کنیم
شماهم بنظرم بهتره مسائل رو کش ندی اون بنده خدا خواسته کیک خریدن رو بهونه کنه پا پیش بذاره

ناراحت نشی ولی این اخلاقیه بابا شل کن لذت ببر برو خداروشکر کن چنین شوهر خوبی داری

از بچه شش ماهه ناراحتی؟

خب وقتی زنگ میزد میرفتی دعوا تو همه زندگی هست شاید میخواست به بهونه کیک و روز دختر باهم اشتی کنید

بچه ایی؟

اشکال از خودت بود بنده خدا که گفت بیآ

سخت نگیر دیگه الان امد چیزی نگو خودت آماده کن ی عکس سه نفره بگیرید و تمومش کنید

خب وقتی بیدار شد همه با هم میرفتین‌

کیک اورد نخور😐

سوال های مرتبط

مامان ملکا👸🏻 مامان ملکا👸🏻 ۱۱ ماهگی
من دیروز حالم خیلی بد بود تا آخر شب بی حال بودم سر شب رفتم خونه مادرشوهرم همسرم رفت خرید دخترمم خوب بود ساعت های نزدیک ۹ دیدم دخترم گیج حال نداره فکر کردم خوابش میاد روی پای مادر شوهرم نزدیک من نبود منم بی حال اصلا حال نداشتم بچه رو نگهدارم شوهرم اومد بچه رو بغل کرد باهاش بازی کرد گفت خانم فکر کنم ملکا تب داره منم باور نکردم از بس شوهرم رو همه چی حساسه مادرشوهرش دست زد بهش گفت آره پاشویه اش کنین هیچی اومدیم بالا تب سنج زدم براش بگین چند بود تبش نزدیک ۳۹ بود خیلی تعجب کردم اصلا چرا بچه باید یهویی تب کنه سریع استامینوفن دادم بهش آنقدر بی حال بود نمیتونست شیر بخوره
تا کی پاشویه اش میکرد دستمال گذاشتم براش تا تبش پایین نیومد نخوابیدیم دیروز روز خیلی سختی بود 🤕 اینجا گفتم که خیلی حواستون باشه دختر من بی دلیل تب کرد من آنقدر حال خودم خراب بود که اصلا به ذهنم نرسید 😑🤦🏻‍♀️

به نظرتون از دندون بوده یهویی تب کرد واسه واکسن هاش آنقدر تب نکرده بود 🥲