دیگه وقتی شوهرت زنگ زده باید میرفتی
بعد اینکه اومدین اگه ناراحتی هم داشتی آروم باهاش حرف میزدی
آدم هر چی بیشتر قهر میمونه سردتر میشه از هم سعی کن زود جمع و جور کنی
قهر مال بچه هاست
قهر زن و شوهر اونا رو فقط از هم سرد و دور میکنه
ما همیشه سعی میکنیم درباره ناراحتی هامون باهم صحبت کنیم
دوتا آدمیم با تفکرات متفاوت قرار نیست با قهر کردن بفهمیم مشکل کجاست فقط میتونیم با صحبت مشکلات و سوء تفاهم هارو حل کنیم
شماهم بنظرم بهتره مسائل رو کش ندی اون بنده خدا خواسته کیک خریدن رو بهونه کنه پا پیش بذاره
ناراحت نشی ولی این اخلاقیه بابا شل کن لذت ببر برو خداروشکر کن چنین شوهر خوبی داری
از بچه شش ماهه ناراحتی؟
خب وقتی زنگ میزد میرفتی دعوا تو همه زندگی هست شاید میخواست به بهونه کیک و روز دختر باهم اشتی کنید
بچه ایی؟
اشکال از خودت بود بنده خدا که گفت بیآ
سخت نگیر دیگه الان امد چیزی نگو خودت آماده کن ی عکس سه نفره بگیرید و تمومش کنید
خب وقتی بیدار شد همه با هم میرفتین
کیک اورد نخور😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.