۹ پاسخ

وای چه رفتارایییییی

شاید هنوز وابستگی داره ب ممه
چون بچه ی من ۵ سالشه وابسته اس همش میگه ممه مال منه ینی ممکنه پسر منم وابسته بمونه😂 😂😂😂😂
آ

اگه رفتی سنگین برخورد کن باهاش حساب کار دستش بیاد

به نظرم نرو

برو حساسش نکن

چ عجیییبببب

نرو بابا
فقط مونده بره با مامانش بخوایه

عجیب تا حالا ندیدم‌کسی اینجوری کنه نرو بنظرم

برو

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی