۲ پاسخ

پسر من دوتا واکسن قبلیش خیلی اذیت شد
ولی خداروشکر واسه این فقط خیلی کم آب کرد و هیچ علائم دیگه ای نداشت

دختر من فقط یکم تب کرد در حد ۳۷ونیم

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی