۶ پاسخ

صفر خیلی زود کوچیک میشه میخای صفر بخری خیلی گرونشو نگیر نخی بگیر دوتا روزای اول خوبن بچه جمو جور میشه من نخی گرفتم سایز یک قشنگ اندازه بود مونده ب وزن بچه ها البته بعد لباس های گرون رو سایز دو و سه بگیر وقتی تازه به دنیا بیاد هم بیرون نمیری هم زود کوچیک میشه

با توجه به قیمت بالای لباس بچه و اینکه بچه ها زود رشد میکنن بهتره سرهمی کم بخریم و اگه میخریم حتما حتما بدون جوراب باشه

عزیزم بنظرم ببر پس بده جاریم یبار جورابی پوشوند بیچاره بچه اصلا راحت نبود اون جای جورابی ها کلا کج میمونن اخر مجبور شد ببره جوراب هاشو کش بندازه اصلا خوب نیست جورابی هر چقدر هم میتونی سایز بزرگ بردار صفر اشتباه من حتی نمیخوام بیمارستانشو صفر بردارم

از من می‌شنوی سرهمی نگیر

چون تابستون ب دنیا میاد فک نکنم اون همه بشه پوشوند مخصوصا صفر ب نظرم ببز سایز ۲ بگیر بجایه صفر

یک و دو میگرفتی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری