اونی که پروبیوتیک داره به نظرم احتمالا بهتره. کلا پروبیوتیک خیلی خیلی خوبه برای نوزادها. کولیک رو اساسی درمان میکنه. فلور میکروبی روده رو تنظيم میکنه و دیگه روده های نوزاد بهتر کار میکنن و کمتر نفخ و دل درد ایجاد میشه.
پیشنهادم اینه که (طبق نظر پزشک)، قطره پروببوتیک هم به بچه ت بدی.
برای من بی بی کر جواب بود اون یکی امتحان نکردم
من کولیکید میدادم سریع اروم میشد ولی از اون یکی تجربه ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.