من تا شبش یه دونه شکلات خوردم با چاب شیرین ها ولی و کیک مهمونی بودیم یادم رفت فردا ازمایش گلوکز دارم
صبحم مثل شیر رفتم و یه شربت دادن چقدر خوشم اومد ازش ولی قندم خوب بود 😂😂😂😂😂
نرماله قندت دکترم گفت
قند نخور
عزيزم قند مصنوعي رو حذف كنيد.
قند نخوریم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.