سلام برای قند بارداری چی بخوریم بیاد پایین

۴ پاسخ

سلام سالاد درست کن با ماست و به جای نون بربری نون سنگک بگیر

سلام حتما بابت قند بارداری به دکتر مراجعه کنید اگر بشه با متفورمین و یا گلوکوفاژ کنترل کرد که دکتر بهتون تجویز میکنه و اگر نه انسولین مورد بعدی حتما تغذیه اتون رو رعایت کنید میوه را محدود کنید و میتونید یک رژیم بارداری بگیرید

کدو و ماست خیار

منم دیابت بارداری گرفتم تا شیرینی حذف میکنم میشه ۹۵ ولی تا بستنی میخورم میره ۱۳۰ خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری