سلام قند بیاد پایین چه بخوریم؟

۴ پاسخ

کدو رنده کن تو ماست با ی حبه سیر بخور

کدو میگن خوبه

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

کنار غذا سالاد بخور تو برنج و نون زیاذه روی نکن نون سبوس دار یا اگه دسترس نداری سنگک بیشتر برای صبونه بخور
کنار میوه خیار یا ماست بخور که قندت یهو بالا نره
اب زیاد بخور
من اینکارارو میکنم قند ندارم اما از الان رعایت میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری