استراحت عزیزم به خوردن چیزی ربط نداره
خم راست نشو
از توالت فرنگی استفاده کن
راه طولانی مدت نرو سر پا زیاد نباش
فقط استراحت و شیاف این چیزا جوابه
۳۲ شکمی یا واژینال؟
ببین کلا دراز بکش فقط برای سرویس بهداشتی از جا بلند شو حتی آب هم بگو دستت بدن
از سرویس فرنگی استفاده کن انشاالله میاد بالا اصلا نگران نباش، خدایی نکرده اگرم بالا نیومد نهایت آخرش سرکلاژ کردن هست که اصلا چیز خاصی نیست
دکترتون کی هستن؟
استراحت داشته باش
از توالت فرنگی استفاده کن
زیاد راه نرو ، زیاد نشین
شیاف هم سر وقت استفاده کن
استرس نداشته باش گلم
فقط استراحت بخور بخاب کن فقط حموم دسشویی هم تایم کم برو
چنده سرویکست
من ۳۲ بوده سرویکس ی هفته وقت داده دکترم اگه نیاد بالا باید سرکلاژ کنم نمیخوام سرکلاژ کنم
بهترین کار استراحت (دراز کشیدن) به مدت دوهفته و استفاده از شیاف پروژسترون بعد دوباره برو پیش دکتر
استراحت فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.