۲ پاسخ

عدد تیروئید باید زیر 2و نیم باشه مال من 4 و خورده ای بود یک روز در میون نصف قرص لوتیروکسین 100 خوردم خدا رو شکر اومد پایین ولی میگن باید تا اخر بخوری

من سر پسر اولم ۶.۵ بود، روزی یه دونه ۱۰۰ میلی گرمی
سر پسر دومم ۴ یا ۵ بود، فکر کنم ۳ چهارمش

الان برا سومی اقدامم، رو ۳ بوده تو آزمایشام، دکتر گفته روزی نصف قرص ۵۰ میلی گرمی بخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری