۶ پاسخ

اگه انقدر شدیده برو دکتر گوارش

منم همینجوریم دقیقا هیچ قرص و سرم هم دیگه جوابگو نیست برام 🥺😭 یکماه غذا درستی نخوردم ۳ کیلو کم کردم واقعا نمیدونم چیکا کنم 🥴😬

قرص داره مخصوص همينكار بايد بري دكتر تجويز كنه

تحمل کن عزیزم منم اینجوری بودم هر هفته کمتر میشه فقط وعده های زیاد اما سبک بخور معده خالی نباشه بهتر میشی انشاالله🫶🏽

شربت ام جی

نعناع خشک .من برا معده دردم خوردم بعد مدتی کلا معده دردم تموم شد

سوال های مرتبط

مامان دوفندوق🥰 مامان دوفندوق🥰 هفته بیستم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری