۹ پاسخ

دختر اول من داشت مادرشوهرم مییگف رگ ابی داره بالای بینی ، بچه بعدیت پسر میشه وبچه دومم پسر شد

میشه یه عکس بدید بدونم چه شکلی میگید؟

ینی چی

اینا الکین

مخالف جنس الان میشه
دختر منم داره🤣

عه بچه من داره 🤣

ممنونم

به نظر من اکثر بچه ها این خط را دارند منم شنیدم

نظری ندارم چون اینجور چیزا درست نیست

سوال های مرتبط

مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی