دختر اول من داشت مادرشوهرم مییگف رگ ابی داره بالای بینی ، بچه بعدیت پسر میشه وبچه دومم پسر شد
میشه یه عکس بدید بدونم چه شکلی میگید؟
ینی چی
اینا الکین
مخالف جنس الان میشه
دختر منم داره🤣
عه بچه من داره 🤣
ممنونم
به نظر من اکثر بچه ها این خط را دارند منم شنیدم
نظری ندارم چون اینجور چیزا درست نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.