مامانا کی در حاملگی کزاز زده امروز زدم ولی میگم کاش نمیزدم

۱۲ پاسخ

فردا میزنم
اتفاقا بچه هم ایمن میشه موقع عمل و اینا هم فکرم راحته

من زدم ولی فقط دستم درد گرفت 😥

منم دیروز زدم
دستم خیلی درد میکنه و بی حالم

من بارداری قبلیم زدم

خداروشکر من سال 1400 زدم‌و الان واجب نیست که بزنم
ولی یادم‌احساس سنگینی میکردم‌ تو‌دستم

من هم یک حفته پیش زدم ولی دوروز بدن درد وبی حالی گرفتم

من زدم

من اصلا نزدم

منم زدم چرا نمیزدی؟برای زایمان لازمه زده باشیم

منم امروز زدم🥲دستم سنگینه

من زدم عزیزم دوهفت قبل
اصلا واحبه باید حتما میزدی

من هفته پیش زدم بعدش بدن درد و تب بدی گرفتم داشتم میمردم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی