موقع خواب پوشک کن تا زمانی که ببینی خشکه
اگه الان شب ک پوشک میکنی تا صبح ک بیدار میشه خشک پس لازم نیست بعد گرفتن پوشک کنی شب ها ،،و اینکه جایزه شکلات یا برچسب یا هر خوراکی ک دوست داره بگیر هروقت انجام داد چه جیش چه پی پی یه جایزه کوچولو بهش بده روز اول دستت میاد ک چند دقیقه به چند دقیقه ببری مثلا بعضی ها یه ربع ،یکی نیم ساعت یکی یه ساعت از هر تایمی ک شروع کردی روز بعد بیشترش کن مثلا اگه از یه ساعت شروع کردی کم کم بکنش یک ساعت و نیم و هی بیشتر تا به ۳،۴ ساعت برسه
از خواب بیدار میشه سریع ببرش
قبل از خواب حتما ببرش
وقتی آب زیادی، آبمیوه ای اینجور چیزا خورد ۱۵_۲۰ دقیقه بعدش حتما ببرش
شبا هم بستگی داره اگه تا صبح خشکه پوشک نمیخاد، اگه خیس میکنه فعلا شبا رو بزار
روز اول هر ده دق روز دوم هر ۲۰ دق روز سوم هر نیم ساعت روزای بعد دگ خودت تایم دستت میاد. تا ی هفته ده روزم خودت باید ببری. من شبا و بیرون پوشکش کردم کم کم اوکی شد ب ترتیب اونارم گرفتم ی سه ماه زمان برد کلا ولی هیچکذوم اذیت نشدیم
من هر یکساعت خودم میبرم واسه جیش
پی پی رو خودش میگه میبرم واسه خوابم پوشک نکردم اینجوری احساس کردم دوباره کاری میشه من هم پوشک هم از شیر گرفتن رو کامل قطع کردم امروز روز سوم از پوشک گرفتن تاالان خدا کمکم کرده همکاری کرده ان شالله از الان به بعدم کمکم کنه همینطوری پیش بره این مرحله هم تموم بشه خیلی بهش فکر میکردم و استرسشو داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.