حالا اوردیبهشت زایمان کن چرا دیرتر
منم تاریخ زایمانم ۷خرداد زده انتی
بخاطر همین موضوع میخوام برم سزارین بشم اخر اردیبهشت زایمان کنم😂❤️🩹
منم بچم خردادیه😆
وای وای واقعا حق داره من پسرم یه خردادی واقیعه
خردادیا خیلی اخلاق عجیبی دارن
تولد من و دخترم انشالله ۲۳ خرداد هست 😉🥰
من چی بگم ک ان تی زده 27اردیبهشت گهواره 31اردیبهشت زده میترسم نیاد بشع خردادی 😂😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
منم خردادیم پسربزرگم خردادیه دخترمم احتمالاآخرخردادبدنیابیاد🥰
🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای دقیقا همسر منم میگه بریم حرف بزنیم بگیم میخواییم اردیبهشت به دنیا بیارنش خرداذی بشه بیچاره میشما🤣🤣🤣🤣
بچه منم خرداد بهدنیا میاد مگه خردادیا چشونه 😁
من خودم خردادی هستم خداروشکر بچه خودمم خردادی میشه خیلی خوشحالم☺️😚😚
سالگرد ازدواجمم خرداده
کلا من هر سال تو خرداد همیشه اتفاقای خوب برام میفته😘😘😘😘
از خداشم باشه
من ک خردادی ام دوست داشتم بچم خرداد بشه ولی تیر میشه احتمالا زیاد ندوس
ادما باهم فرق دارن همه خردادیا مثل هم نیستن
من یه زن داداشم خردادی هست 😑😑😑😑چشتون روز بد نبینه وای وای وای
ولی خمه مثل هم نیستن
مال منم خردادیه از خدامه 🥹😍
میشه بگین دکترتون کیه؟ازشون راضی هستین؟
من و دخترم مردادی😎
🤣🤣🤣🤣🤣 منم دخترم قراره یه خردادی مودی بشه😁😁😁
البته همسرمم خردادی هست
😂دختر عموم میگفت نمیشه بمونه اون تو ۵/۵ دنیا بیاد😂
من خودم خردادی ام خیلی دلممیخواست بچه م خردادی باشه
وقت خودش باشه مرداد میشه زودتر بیاد تیر میشه
وای منم خداروشکر میکنم بچه ام تیر دنیا میاد.داداشام خردادین یعنی اخلاق های خاصی دارند😂 جاریمم خردادیه.دیگه نمیتونم یکی دیگشون و تحمل کنم😅
خردادیا چیکردن طفلکیا 🤣
وای😂😂😂😂کاش میشد منم دوس نداشتم خردادی بشه بچم
منم خردادیم دخترمم خردادی قراره بشه😂
من که خودم وشوهرمم خردادی هستیم بچه مم خردادی میشه 🤣🤣
۳۱ردیبهشت با دکتر هماهنگ کنید😁
خرداد خییییلی خوبه
اما بچه من تیر بدنیا میاد
🤣🤣🤣🤣🤣منم یه خردادی قراره بیاد تو زندگیم😂😂🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.