۲۷ پاسخ

حالا اوردیبهشت زایمان کن چرا دیرتر

منم تاریخ زایمانم ۷خرداد زده انتی
بخاطر همین موضوع میخوام برم سزارین بشم اخر اردیبهشت زایمان کنم😂❤️‍🩹

منم بچم خردادیه😆

وای وای واقعا حق داره من پسرم یه خردادی واقیعه

خردادیا خیلی اخلاق عجیبی دارن

تولد من و دخترم انشالله ۲۳ خرداد هست 😉🥰

من چی بگم ک ان تی زده 27اردیبهشت گهواره 31اردیبهشت زده میترسم نیاد بشع خردادی 😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم خردادیم پسربزرگم خردادیه دخترمم احتمالاآخرخردادبدنیابیاد🥰

🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای دقیقا همسر منم میگه بریم حرف بزنیم بگیم میخواییم اردیبهشت به دنیا بیارنش خرداذی بشه بیچاره میشما🤣🤣🤣🤣

بچه منم خرداد به‌دنیا میاد مگه خردادیا چشونه 😁

من خودم خردادی هستم خداروشکر بچه خودمم خردادی میشه خیلی خوشحالم☺️😚😚
سالگرد ازدواجمم خرداده
کلا من هر سال تو خرداد همیشه اتفاقای خوب برام میفته😘😘😘😘

از خداشم باشه
من ک خردادی ام دوست داشتم بچم خرداد بشه ولی تیر میشه احتمالا زیاد ندوس

ادما باهم فرق دارن همه خردادیا مثل هم نیستن
من یه زن داداشم خردادی هست 😑😑😑😑چشتون روز بد نبینه وای وای وای

ولی خمه مثل هم نیستن

مال منم خردادیه از خدامه 🥹😍

میشه بگین دکترتون کیه؟ازشون راضی هستین؟

من و دخترم مردادی😎

🤣🤣🤣🤣🤣 منم دخترم قراره یه خردادی مودی بشه😁😁😁
البته همسرمم خردادی هست

😂دختر عموم میگفت نمیشه بمونه اون تو ۵/۵ دنیا بیاد😂

من خودم خردادی ام خیلی دلم‌میخواست بچه م خردادی باشه
وقت خودش باشه مرداد میشه زودتر بیاد تیر میشه

وای منم خداروشکر میکنم بچه ام تیر دنیا میاد.داداشام خردادین یعنی اخلاق های خاصی دارند😂 جاریمم خردادیه‌.دیگه نمیتونم یکی دیگشون و تحمل کنم😅

خردادیا چیکردن طفلکیا 🤣

وای😂😂😂😂کاش میشد منم دوس نداشتم خردادی بشه بچم

منم خردادیم دخترمم خردادی قراره بشه😂

من که خودم وشوهرمم خردادی هستیم بچه مم خردادی میشه 🤣🤣

۳۱ردیبهشت با دکتر هماهنگ کنید😁

خرداد خییییلی خوبه
اما بچه من تیر بدنیا میاد

🤣🤣🤣🤣🤣منم یه خردادی قراره بیاد تو زندگیم😂😂🤣🤣

سوال های مرتبط