نرمال ولی استراحت کن پایین نیاد
برا من 31تو 11هفته چهار روز از رو شکم
تو شکمی یا واژینال؟
من فقط یه سوالی واقعا ذهنم درگیر کرده چرا پس قبلا زمان مامان هامون سال ۶۰ ۷۰ این چیزا نبود همه بچه ها سالم بودن هیچ مشکلی هم نبود
نه سونویی نه غربالگری نه سلفری
همه چیزم میخوردن
من استراحت میکنم تقریبا ولی نمیدونم چرا کم بود
مال منم دیروز رفتم ۳۳ گفت
واژینال ۳۵ نرماله
ن کم نیس برامنم همینطوری بود دکتر گفت خوبه
رعایت کن انومالی رفته باشه بالا
پله نرو رابطه نرو
استراحت و شیاف بزار
مال من ۳۰ بو ولی دکترم چیزی نگفت و نرمال بود
ولی خودم سعی میکنم استراحت میکنم و از خونه بیرون نرم حداقل تا آنومالی بیشتر حواسم باشه
ن دیگ خوبه سی ب بالا اوکیه
تروخدا تاپیک قبلی من
استراحت خودت بیشتر کن
نه بالای ۲۵ عالیه
زیر ۳۰ کمه
من چند روزپیش رفتم سونو ۳۴ بود دکتر گفت ۲_۳هفته استراحت کن بره بالا بعدش دیگه خطری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.