من که رد دادم از دستش
صبونه ساعت ۸ونیم تا۹ ، ده ونیم شیر میخوره(شیرمادر)بعد نیم ساعت دوتابیسکویت و آب هندونه ای آب سیبی چیزی باشه دیگه چیزی نمیدم ناهار ساعت ۱میخوره ۲میخابه تا ۴ مابینش شیر میخوره بیدار شد ساعت ۴ونیم میوه میخوره لیموشیرین پرتقال سیب کیوی دیگه ازهرکدوم یکی دو قاچ کوچیک میخوره،۵ونیم شیر میخوره درکنارش یه دوتابیسکویتت کوچیک، یه چنتا آجیل دیگه نمیدم چیزی ساعت ۶ونیم قطره آهن شو میدم ۸هم شام میخوره ۹ونیم یه برش سیب میخوره ده ونیم قبل خاب ۱۵۰سیسی شیرخشک میخوره و میخابه
تاصب م ۲تا۳بارشیر مادر میخوره
ایناکه گفتم روزای عادیشه روزایی ک اعصاب مصاب نداره نصف این چیزا ک گفتمم نمیخوزه🤦
شیر هروقت بخواد میدم چون شیر خودمو میخوره کم میخوره یکی دوساعت بعد صبحونه یه لقمه کوچولو پنکیک یا کیک خونگی میدم بعد خواب ظهرشو سیب میدم دستش یا میوه ای ک دوست داشته باشه
والا سوال منمهست من صبونه ساعت۹چندتا لقمه نون و پنیر خورد و دوباره خابید ۹۰تا شیر دادم ۱۱نیم بیدار شد فرنی درست کردم دوسه تا قلشق خورد ی ساعت یعد ۶۰تا شیر پاستوریزع خورد دیکه چیزی نخورد تا ساعت سه نیم زرشکپولو گرم کردم ۴یا ۵تا قاشق مربا خوری خورد باز بازی گوشی کزد رفت تا الان خابید ۹۰تا شیر دادم
حالا یک ربع یا نیم ساعت دیر و زود میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.