خانما من شدید هوس جیگر کردم چکار کنم بنظرتون

۲۳ پاسخ

جیگر وسطش دنبه بذاری کباب کنی لعنتتتتتتتتتتتتتی منم میخوام و میترسم میدونمم اگر کباب کردیم تا سیر نشم ول نمیکنم

بخور وا چیکار میشه انقد سخت نگیرید در حد هوس هیچی نمیشه

من دیشب یه دل سیر خوردم اصلا سخت نگیر
بارداری اولمم فقط سه ماهه اول نخوردم بعدش هفته یک بار می‌خوردم هیچیم نشد خداراشکر

بخور یکم من 3 بار خوردم

من پریشب چندتا کنجه بعد هشت ماه خوردم

دوتا کنجه چیزی نمیشه

لازم نیس هر هوسی رو ادم بهش برسه
نخور عزیزم

درحد رفع هوس بخور

اندازه هوس بخور اشکالی نداره من شاید ۱۰ بار خوردم تو بارداری

من اوایل نمیدونستم باردارم یه عالمه خوردم😬😂خوبه هیچیش نشد 🫠

در حد کم ک اشکالی نداره

من خوردم مشکلی نبود میگن سه ماه اول خطر داره

من که دیشب خوردم عزیزم ، نگران نباش قدری بخور که دلت میخاد

عزیزم تو ماه شما مشکل نداره من از دکترم پرسیدم گفت فقط اول بارداری نباید بخوری که اونم باز در حد کم مشکلی نداره دکترم خودش بخاطر کم خونی اصلا گفت بخور

نخور به جاش کباب بخور، من خاله ام 30 هفته بود خوردش، فریادی شد بردنش بیمارستان

یکم بخور

دل قلوه بخور بجاش

من امروز پیش دکتر بودم گفت ماهی هرچی دوس داری میتونی بخوری دریایی حتی اما جگر نباید بخوری

مگه نمیشه خورد؟؟؟

نگه دار بعد زایمان بخور🥲منم عشق جیگر دارم همسرم قول داده بعد زایمان هرروز بخره😂🥲

نه نخور به جاش کباب بخر بخور ریسک نکن

چند تا دونه مقدار کم اشکال نداره همین یبار

منننننم 😭😭

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی