۹ پاسخ

طبیعیه اکثرا اینجورین به مرور از بین میره.

دختر منم داره طبیعیه

مال پسرمنم بودالان نیست اصن نمیدونم چطوری خوب شد

عزیززممممم

پسر منم داره،میگن عادیه

اون دونه ها عیبی نداره بگفته قدیمیا داره استخوان بچه سفت میشه

خداجون عاشق دخترت شدم خدا حفظش کنه 😍😍

دونه چربیه همه نی نی ها دارن

مماغ پسر منم اینجوریه خیلی نگرانم کرده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی