۹ پاسخ

سلام عزیزم مبارک باشه قیمتش چقدر بود

منم صورتیشو امروز برای پناه خریدم ذوق دارم زودتر هواگرم بشه تنش کنم
شما چندخریدی عزیزم

اره منم یه مدلش و خریده بود خیلی ناز و خاص بود

تصویر

عههه منم سفارش دادم برای دخترم
از پیج نینی آدلی

پیجشو لطفا بزار

از کدوم پیچ سفارش دادی عزیزم میشه اینجا بزاری پیجشو بی زحمت

از کجا عزیزم

میسی قشنگم💋😍

خیلیی😍 مبارک رستا جونی باشه

سوال های مرتبط