اصلا نترس نگران نباش امیدت به خدا باشه
انشالله روزای خوب و شیرینی در انتظارت باشه عزیزم به خدا توکل کن
۳۸هفته بچه کامل انشالله ک سالم وسلامت میاد توبعلت
دقیقا چند هفته ای؟مقاومت شریان رحمی داری؟امپول انوکسا و اسپرین مصرف میکنی؟
عزیزدلم من عین خودتم نگران نباش
منم نینیم کمه وزنش خونرسانیش هم ضعیفه فقط دعا میکنم سالم باشه
امروز رفتم معاینه گفت دهانه رحمت سفته معاینه تحریکی کرد گفت پله برو امروز کلی پله رفتم و پیاده روی کردم
آخرین بار دیروز سونو دادم داپلر وزنش ۲۸۵۰بود
مال شما چنده ؟؟؟
دور شکمش دو هفته عقبه
صدکش ۲۵
اگه ختم بارداری هستی و سزارینت رو دکتر تشخیص داده برو دولتی من مجانی زایمان کردم.
دستگاه هم مجانیه.
نرو خصوصی اصلا که میدونن.
بعدم هفته ات خوبه بچت سالم میمونه و جای نگرانی نیست چرا بهم ریختی؟
خدارو شکر که علم پزشکی هست و تشخیص به موقع میده.
مگه فکر کردی بچه بره دستگاه چیه نصف بچه ها دستگاه میرن ایمن تره.
چیزی نیست که.
فقط نامه از دکارت بگیر ختم بارداری برو دولتی با یه بیمه معمولی سزارین میشی مجانی
وزنش چقده عزیزمم! امپولای ریه نمیتونی تزریق کنی؟
من دکترم گفت هر ۸ ساعت شیاف گل مغربی تاثیرش خیلی زیاده
۳۷هفته بچه کامله دستگاه نمیره نگران نباش
عزیزم اصلااا نگران نباش. دقیقا من مشکلم مثل شما بود.. خونرسانی بچم ضعیف ضعیف.. وزنش هم کمم... اینقدر نگران بودم بره دستکاه... اینقدر خونرسانی ضعیف بود که ۳۷ هفته و ۳ روز ختم بارداری دادن و سزارین شدم... بچم فقططط ۲ کیلو بود... ولی الهی شکر دستگاه نرفت چون ریه و همهچیزش اوکی بود... اکر خدا بخاد مطمن باش دستگاه نمیره .. به خودش توکل کن.... منم باورم نمیشد بچمو دستکاه نبردن. امپول ریه هم نزده بودم چون دکتر گفته بود نیاز نداری
نگران نباش اکثر دکترا 38 هفته سز میکنن مشکلی نداره که دستگاه نمیره
من دوتا پزشک بیمارستان اروند رو رفتم مطبشون فقط پول میخوان کیفیت کارشون خوب نبود رسیدگی همش دست ماما بود متخصص دکور
بچت ریه هاش کامله و نیازی به دستگاه نداره بخاطر وزن تو دستگاه نمیزازن نگران نباش
دکترت کیه؟
سعی کن اون شیاف گل مغربی و زیاد بزاری خیلی کار سازه رحم و باز میکنه
حالا یکی پول نداشته باشه واسه خصوصی چه باید بکنه ک دکترت میگه بیا خصوصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.