من وقتی خیلی حالت خوابیده هستم اینجوری میشم انگار دست بالااییم سنگینی میکنه
طبیعیه منم همینجوری ام فکرمیکنم شکم سنگینی میکنه به اون قسمت فشار میاد
من وقتایی زیاد بشینم تکیه نداده باشم درد میگیره
من وقتهایی ک زیاد دراز میکشم اینطوری میشم
اون معدته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.