۵ پاسخ

من وقتی خیلی حالت خوابیده هستم اینجوری میشم انگار دست بالااییم سنگینی میکنه

طبیعیه منم همینجوری ام فکرمیکنم شکم سنگینی میکنه به اون قسمت فشار میاد

من وقتایی زیاد بشینم تکیه نداده باشم درد میگیره

من وقت‌هایی ک زیاد دراز میکشم اینطوری میشم

اون معدته

سوال های مرتبط