۷ پاسخ

خرما و عسل هم قند داره دیگه خود موزم قند داره

دیروز یه خانمی رو دیدم میگفت انقدر شیرموز خوردم دیابت بارداری گرفتم

اره گلی جان قند داره همش هم موز هم عسل .بعد خدایی نکرده دیابت گرفتنی اسیر میشی سخته. حتی من رفته بودم بهداشت میگفت ابمیوه رو زیاد نخور قندش زیاده . خود میوه رو بخورین

بله قند داره

من هیچی نمیریزم فقط موز و شیر و مغزیجات

همه اینا ک میریزی هم خودموزهم قندداره. فرقشون باشکراینه قندش طبیعیه وگرنه همه قندودارن

سعی کن جدا بخوری

سوال های مرتبط